Nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies. Przeglądanie strony oznacza wyrażenie na to zgody.
Więcej informacji: Polityka Prywatności
zamknij

Co zrobić kiedy otrzymany klucz nie działa?

 

Jeżeli klucz jest niepoprawny (np. za krótki)

Prześlij na adres naszego sklepu kontakt@allegraj.pl zrzut ekranu z platformy, na której instalujesz grę z informacją o powodzie odrzucenia kodu. 

 

Jeżeli klucz jest użyty lub nieważny

Jeśli klucz wydaje się być użyty lub nieważny, w pierwszej kolejności skontaktuj się z obsługą danej platformy (Steam, Origin, itp). Koniecznie musisz poprosić o datę aktywacji klucza który otrzymałeś a który jest użyty. Następnie wyślij na adres naszego sklepu kontakt@allegraj.pl i dołącz zrzut ekranu Twojej rozmowy z nimi.

Nasze klucze do gier pochodzą od oficjalnych dystrybutorów i jeśli w ich systemie nie wystąpił problem duplikacji, data aktywacji pomoże rozwiązać problem. Ma to na celu wyeliminowanie ewentualnych nadużyć! 

 

Jak zdobyć datę wykorzystania klucza na przykładzie Steam

Najpierw podejmij próbę aktywacji kodu za pomocą aplikacji Steam na koncie, z którego będziesz korzystać w celu nawiązania kontaktu ze Steam.

Zaloguj się na swoje konto na https://store.steampowered.com

  1. Przejdź do SUPPORT.
  2. Wybierz "Klient Steam"
  3. następnie "Family View"
  4. i wreszcie "Skontaktuj się z pomocą techniczną Steam"

W pozostałych platformach wygląda to podobnie. Jeżeli masz trudności, to skontaktuj się z nami.

 

Czas rozpatrywania reklamacji to 24h-48h, ale przesłanie zrzutów ekranu w pierwszym mailu znacznie przyspieszy ten czas. Działamy szybko, nie wydłużamy terminów rozpatrywania do 14 dni.