Prześlij na adres naszego sklepu kontakt@allegraj.pl zrzut ekranu z platformy, na której instalujesz grę z informacją o powodzie odrzucenia kodu.
Jeśli klucz wydaje się być użyty lub nieważny, w pierwszej kolejności skontaktuj się z obsługą danej platformy (Steam, Origin, itp). Koniecznie musisz poprosić o datę aktywacji klucza który otrzymałeś a który jest użyty. Następnie wyślij na adres naszego sklepu kontakt@allegraj.pl i dołącz zrzut ekranu Twojej rozmowy z nimi.
Nasze klucze do gier pochodzą od oficjalnych dystrybutorów i jeśli w ich systemie nie wystąpił problem duplikacji, data aktywacji pomoże rozwiązać problem. Ma to na celu wyeliminowanie ewentualnych nadużyć!
Najpierw podejmij próbę aktywacji kodu za pomocą aplikacji Steam na koncie, z którego będziesz korzystać w celu nawiązania kontaktu ze Steam.
Zaloguj się na swoje konto na https://store.steampowered.com
W pozostałych platformach wygląda to podobnie. Jeżeli masz trudności, to skontaktuj się z nami.