Nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies. Przeglądanie strony oznacza wyrażenie na to zgody.
Więcej informacji: Polityka Prywatności
zamknij

The Witcher 3: Blood and Wine DLC (PC) - GOG cd-key

TW3BAW

56,33 zł

Platforma: GOG.com

Język: Polski Angielski Francuski Włoski Niemiecki Hiszpański Rosyjski          

Region:  … Cały Świat

Producent: CD PROJEKT RED

Dostawa: Elektroniczna ( wysyłka klucza na e-maila )

Gatunek:

Więcej szczegółów

Produkt w magazynie!

Błyskawiczna wysyłka kodu
Zamów teraz, zapłać szybkim przelewem i ciesz się grą już za klika minut!

Sprawdzony kod
Otrzymasz pełnowartościowy kod, który działa bez konieczności aktywowania przez VPN czy logowania się na cudze konto.

Punkty rabatowe
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 5 punktów lojalnościowych które możesz zamienić na kod rabatowy o wartości 1,00 zł.


Wiedźmin 3: Krew i Wino (w wersji eksportowej The Witcher 3: Blood and Wine) jest drugim dużym dodatek DLC do wydanego w 2015 roku rodzimego RPG akcji Wiedźmin 3: Dziki Gon. Rozszerzenie wydłużające fabułę pierwowzoru o ok. 30 godzin rozgrywki. Komputerowa seria, bazująca na motywach twórczości znanego polskiego pisarza fantasy Andrzeja Sapkowskiego. Dodatek Krew i Wino został oficjalnie zapowiedziany przez twórców już na miesiąc przed planowaną premierą gry podstawowej i wraz z wydanym w październiku 2015 roku pierwszym płatnym rozszerzeniem Serca z Kamienia uzupełnia listę kilkunastu DLC, z których znakomita większość udostępniona została graczom całkowicie bezpłatnie. Na platformie PC dodatek udostępniony został zarówno w wersji cyfrowej, jak i limitowanej edycji pudełkowej, zawierającej poradnik, dwie papierowe talie oraz żetony do gry w Gwinta – czyli będącej integralną częścią trzeciego Wiedźmina kolekcjonerskiej gry karcianej.

Akcja dodatku Krew i wino przenosi nas (i Geralta) do całkiem nowej krainy o nazwie Toussaint, która swym rozmiarem dorównuje znanym z gry podstawowej Wyspom Skellige. Jest to jedno z niewielu państw wiedźmińskiego uniwersum niedotkniętych jak dotąd wojenną pożogą. Jak się szybko okazuje, panująca w Toussaint sielankowa atmosfera to jednak tylko i wyłącznie pozory, a znajdujące się nieco na uboczu księstwo w rzeczywistości ma także swoje drugie, znacznie mroczniejsze oblicze. Właściciele licznych w tym rejonie winnic nasyłają na siebie najemnych zbirów, a w odludnych zakątkach czają się nowe, niespotykane dotąd potwory. Na domiar złego w Toussaint pojawia się tajemniczy morderca, którego sposób działania może sugerować, że nie jest on człowiekiem. Poproszony o pomoc przez władającą krainą Xiężną Annę Henriettę, Biały Wilk będzie musiał po raz kolejny stawić czoła złu, które zwalczyć może jedynie wiedźmin.

Dodatek nie wprowadza drastycznych zmian w ogólnej mechanice rozgrywki. Wraz z zupełnie nowym wątkiem fabularnym czeka na nas jednak cała masa zadań głównych i pobocznych (w łącznej liczbie dziewięćdziesięciu), rozgrywających się na odwiedzanych przez nas po raz pierwszy terenach księstwa Toussaint. W trakcie zabawy Geralt stawia czoła 20 niespotykanym dotąd rodzajom przeciwników, rozbija kolejne posterunki bandytów i zdobywa nowe, ukryte lub strzeżone przez potwory skarby. W dodatku znalazło się także 30 niedostępnych do tej pory broni oraz 100 nowych elementów zbroi, a nasz protagonista zyskał też możliwość zmiany koloru poszczególnych elementów ubioru. W związku ze sporymi rozmiarami DLC, aż do setnego zwiększa się maksymalny poziom rozwoju postaci, możliwy do uzyskania dzięki opcji Nowa gra plus. Wiedźmin 3: Krew i wino oferuje także nowe rodzaje aktywności, takie jak możliwość zdobycia głównej siedziby grasantów, dzięki czemu osłabnie obrona obozów bandytów na danym terenie, oraz opcje rozbudowy winnicy Corvo Bianco, pełniącej rolę naszej siedziby i zapewniającej bohaterowi szereg dodatkowych korzyści. Jedną z najbardziej zauważalnych zmian (wprowadzonych wraz z aktualizacją, dostępną także nieodpłatnie dla wszystkich posiadaczy „podstawki”) stanowi mocno przemodelowany interfejs gry, mający w założeniu twórców ułatwić korzystanie ze Znaków, systemu rzemiosła i usług handlarzy oraz zarządzanie ekwipunkiem i mutacjami Geralta (które są nowością wprowadzoną dla wysokopoziomowych postaci). Dodatkowo mapa gry wzbogacona została o nowe znaczniki oraz opcje filtrowania. Listę nowości uzupełnia zaś talia Wysp Skellige, rozszerzająca dostępny dotąd wachlarz kart do gry w Gwinta.

Pod względem technicznym wydane na platformie PC, PS4 i XONE rozszerzenie Krew i wino nie wnosi istotnych zmian do samego Wiedźmina 3, jeśli nie liczyć udostępnionych wcześniej nieodpłatnych aktualizacji gry. To, co rzuca się w oczy już przy pierwszym kontakcie z dodatkiem, to wygląd księstwa Toussaint, w znaczącym stopniu odbiegający od odwiedzanych w grze podstawowej lokacji, takich jak Velen, Novigrad czy Wyspy Skellige. Nowa kraina wyróżnia się bowiem przepychem oraz bardziej intensywną paletą kolorów, a czasem wręcz baśniową stylistyką.

To DLC może zawierać treści nieodpowiednie dla wszystkich grup wiekowych lub nie nadawać się do oglądania w pracy: Nagość lub treści seksualne, Częsta przemoc lub brutalność, Treści przeznaczone dla dorosłych

 

WYMAGANIA SYSTEMOWE

 Windows

 MINIMALNE:

System operacyjny: 64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8 (8.1) or 64-bit Windows 10

Procesor: Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz / AMD CPU Phenom II X4 940

Pamięć: 6 GB RAM

Karta graficzna: Nvidia GPU GeForce GTX 660 / AMD GPU Radeon HD 7870

Miejsce na dysku: 35 GB dostępnej przestrzeni

ZALECANE:

System operacyjny: 64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8 (8.1) or 64-bit Windows 10

Procesor: Intel CPU Core i7 3770 3.4 GHz / AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz

Pamięć: 8 GB RAM

Karta graficzna: Nvidia GPU GeForce GTX 770 / AMD GPU Radeon R9 290

Miejsce na dysku: 35 GB dostępnej przestrzeni

The Witcher® jest zarejestrowanym znakiem towarowym CD PROJEKT S.A. Gra Wiedźmin © CD PROJEKT S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. Gra Wiedźmin jest oparta na twórczości Andrzeja Sapkowskiego. Wszelkie inne znaki towarowe, nazwy i logo są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do swoich prawowitych właścicieli.

 

PRODUKT CYFROWY, NIE PODLEGA ZWROTOWI Art. 38 & 13 USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.