Nasz sklep internetowy wykorzystuje technologi臋 plików cookies. Przegl膮danie strony oznacza wyra偶enie na to zgody.
Wi臋cej informacji: Polityka Prywatno艣ci
zamknij

Medieval II: Total War - Platforma Steam cd-key

M2TW

37,65 z艂

Platforma: Steam

J臋zyk: Polski Angielski Francuski W艂oski Niemiecki Hiszpa艅ski Rosyjski Czeski W臋gierski

Region: Ca艂y 艢wiat

Producent: Creative Assembly

Dostawa: Elektroniczna ( wysy艂ka klucza na e-maila )

Gatunek:

Wi臋cej szczegó艂ów

Produkt w magazynie!

Ostatnia sztuka, spiesz si臋!

B艂yskawiczna wysy艂ka kodu
Zam贸w teraz, zap艂a膰 szybkim przelewem i ciesz si臋 gr膮 ju偶 za klika minut!

Sprawdzony kod
Otrzymasz pe艂nowarto艣ciowy kod, kt贸ry dzia艂a bez konieczno艣ci aktywowania przez VPN czy logowania si臋 na cudze konto.

Punkty rabatowe
Kupuj膮c teraz ten produkt otrzymasz 3 punkt贸w lojalno艣ciowych kt贸re mo偶esz zamieni膰 na kod rabatowy o warto艣ci 0,60 z艂.


Medieval II: Total War to czwarta ods艂ona bestsellerowej i wielokrotnie nagradzanej serii gier strategicznych autorstwa pracownik贸w zespo艂u Creative Assembly. Jak wskazuje tytu艂, opisywana produkcja nawi膮zuje do drugiej cz臋艣ci cyklu, co oznacza, 偶e jego wielbiciele ponownie przenosz膮 si臋 w burzliwe czasy 艢redniowiecza. Akcja drugiego Medievala toczy si臋 w latach 1080-1530. Tw贸rcy postawili na autentyczno艣膰 i wierne odtworzenie reali贸w tego okresu. Gracze prowadz膮 dzia艂ania nie tylko na Starym Kontynencie, lecz tak偶e w Ameryce 艢rodkowej i Po艂udniowej (walki z Aztekami) oraz na Bliskim Wschodzie (krucjaty maj膮ce na celu odzyskanie przez chrze艣cijan Ziemi 艢wi臋tej).

W sumie, do wyboru oddano a偶 dwadzie艣cia jeden grywalnych frakcji (m.in. Anglia, 艢wi臋te Cesarstwo Rzymskie Narodu Niemieckiego, Francja, Szkocja, Dania, Hiszpania, Portugalia, Wenecja, Sycylia, Polska, Rosja, W臋gry, Bizancjum, Turcja, Egipt, Mongo艂owie, czy Aztekowie), z czego ka偶da oczywi艣cie r贸偶ni si臋 od siebie (przyk艂adowo taktykami u偶ywanymi na placu boju). Liczba dost臋pnych, r贸偶norodnych jednostek przekracza dwie艣cie pi臋膰dziesi膮t, jednak nie ze wszystkich mo偶na korzysta膰 ju偶 na pocz膮tku zmaga艅 (w miar臋 post臋p贸w w rozgrywce pod nosz膮 komend臋 dostaj膮 si臋 coraz bardziej doborowe oddzia艂y, z lepszym wyposa偶eniem i umiej臋tno艣ciami). Rozbudowaniu uleg艂y mo偶liwo艣ci przeprowadzania obl臋偶e艅 budowli przeciwnika. Gracze mog膮 korzysta膰 z nowych machin obl臋偶niczych (tarany, wyrzutnie pocisk贸w etc.), jak r贸wnie偶 niszczy膰 mury fortecy wroga za pomoc膮 ci臋偶kiej artylerii w postaci dzia艂. Je偶eli chodzi o zale偶no艣ci ekonomiczne, gospodarcze, handlowe i polityczne to tak偶e zadbano o pe艂n膮 zgodno艣膰 z histori膮.

Podobnie jak to mia艂o miejsce w dw贸ch poprzednich cz臋艣ciach serii Total War, rozgrywka w Medieval II w dalszym ci膮gu podzielona jest na dwie cz臋艣ci: turow膮 (rz膮dzimy pa艅stwem, powi臋kszamy granice, budujemy miasta, zamki, dbamy o rozw贸j ekonomiczny i przygotowujemy zakrojone na szersz膮 skal臋 kampanie wojenne) oraz bitewn膮 (dowodzimy posiadanymi jednostkami podczas faktycznego starcia z si艂ami oponenta, w czasie rzeczywistym). W tej ostatniej osoby siedz膮ce przed komputerami mog膮 dok艂adnie zapozna膰 si臋 z dokonaniami grafik贸w Creative Assembly.

Opisywany tytu艂 korzysta ze zmodyfikowanej i ulepszonej wersji silnika znanego z Rome: Total War. W jednej bitwie jednocze艣nie mo偶e wzi膮膰 udzia艂 ponad dziesi臋膰 tysi臋cy postaci, czyli podobnie jak w poprzednich ods艂onach cyklu. Jako艣膰 ich przedstawienia i og贸lny poziom detali stoj膮 jednak na znacznie wy偶szym poziomie - developerzy zadbali o unikatowo艣膰 ka偶dego walcz膮cego 偶o艂nierza (r贸偶ne zbroje, miecze, symbole herb贸w na tarczach, postura, twarz etc.), przygotowali ponad tysi膮c nowych animacji ruch贸w wojak贸w (technika motion-capture), czy zupe艂nie nowy system zniszcze艅 w przypadku budowli. To wszystko bez w膮tpienia podnosi realizm rozgrywki - gracz czuje si臋, jakby bra艂 udzia艂 w naprawd臋 epickiej bitwie.

Tw贸rcy Medieval II: Total War postarali si臋 tak偶e o rozbudowanie opcji zmaga艅 wieloosobowych. Mi艂o艣nicy sieciowej rywalizacji mog膮 teraz wybra膰 jeden z kilku nowych tryb贸w rozgrywki.

殴r贸d艂o: https://www.gry-online.pl/

WYMAGANIA SYSTEMOWE

聽Windows

MINIMALNE WYMAGANIA SYSTEMOWE:

system Microsoft庐 Windows庐 2000/XP

procesor Celeron 1,5 GHz, Pentium 4庐 (1500 MHz) lub r贸wnorz臋dny procesor AMD庐

512 MB pami臋ci RAM

11 GB nieskompresowanego, wolnego miejsca na dysku twardym

16-bitowa karta d藕wi臋kowa, w pe艂ni zgodna z DirectX庐 9.0c oraz najnowsze sterowniki

klawiatura i mysz zgodne z systemem Windows 2000/XP oraz najnowsze sterowniki

DirectX庐 9.0c

karta graficzna z akceleratorem, obs艂ug膮 Pixel Shader 1, 128 MB pami臋ci i najnowszymi sterownikami. Urz膮dzenie musi by膰 w pe艂ni kompatybilne z DirectX庐 9.0c

Minimalna rozdzielczo艣膰: 1024 x 768

PRODUKT CYFROWY, NIE PODLEGA ZWROTOWI Art. 38 & 13 USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Top sellers