Nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies. Przeglądanie strony oznacza wyrażenie na to zgody.
Więcej informacji: Polityka Prywatności
zamknij

Undertale - Platforma Steam cd-key

UNRTL

79,38 zł

Platforma: Steam

Język: Angielski          

Region: Cały Świat

Producent: tobyfox

Dostawa: Elektroniczna ( wysyłka klucza na e-maila )

Gatunek:

Więcej szczegółów

Produkt w magazynie!

Ostatnia sztuka, spiesz się!

Błyskawiczna wysyłka kodu
Zamów teraz, zapłać szybkim przelewem i ciesz się grą już za klika minut!

Sprawdzony kod
Otrzymasz pełnowartościowy kod, który działa bez konieczności aktywowania przez VPN czy logowania się na cudze konto.

Punkty rabatowe
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 7 punktów lojalnościowych które możesz zamienić na kod rabatowy o wartości 1,40 zł.


Undertale to niezależna gra z gatunku RPG wydana na PC, PS4 itd.. Produkcja została stworzona przez Toby’ego Foxa – domorosłego projektanta i kompozytora. Fox zaczynał jako szeregowy użytkownik forum starmen.net, fanowskiej strony poświęconej japońskiej serii Mother, na zachodzie znanej jako EarthBound. Choć Undertale jest pierwszym produktem autora, opracował on także ROM hack Earthbound (The Halloween Hack), który pod wieloma względami był prototypem jego pełnoprawnego debiutu w świecie interaktywnej rozrywki.

Fabuła Dawno temu dwie rasy: ludzi i potworów rządziły Ziemią, współistniejąc w pokoju. W końcu doszło jednak do konfliktu, którego efektem stała się długa i okrutna wojna. Ludzie odnieśli zwycięstwo i dzięki magii strącili potwory do podziemia. Wiele lat później pewna dziewczynka, nie zważając na krążące legendy, wyrusza na Ebott – górę, z której jak dotąd nikt jeszcze nie powrócił. Szukając schronienia przed zbliżającym się deszczem, trafia do jaskini, w której odnajduje tajemniczą norę. Zaintrygowana nachyla się i wpada do środka. W tym właśnie momencie rozpoczyna się akcja Undertale.

W czasie rozgrywki trafiamy do podziemnego świata pełnego potworów, lecz już po paru minutach możemy się zorientować, że nie są one jedynie hordami bezmyślnych przeciwników, które gra rzuca nam w ramach kolejnych przeszkód do pokonania. Undertale jest produkcją, w której opowiadania historia stanowi fundamentalny element całości oraz esencję całego doświadczenia. Jednym z kluczowych elementów są bardzo wyraziste postaci, które częstokroć posiadają dużo większą głębię charakteru, niż będące jedynie surogatem gracza dziecko.

Użytkownikowi proponuje się dość unikalne połączenie stylów. Z jednej strony zaangażowany zostaje w dość poważną historię, pełną zwrotów akcji, ciężkich tematów oraz tajemnic. Z drugiej, co i rusz autor przypomina osobie siedzącej przed klawiaturą, by „dała na luz”, uśmiechnęła się czy zaskoczyła zabawnym nawiązaniem.

Sam styl pisarski jest niezwykle oryginalny i przepełniony nieco ekscentrycznym, samoświadomym humorem łączącym żarty wizualne, dowcipne dialogi, zabawne sytuacje i dziwaczne zachowania „przeciwników”. Czasem imię postaci jest tożsame z nazwą używanej w jej wypowiedziach czcionki, czasem okazuje się, że wielki zły boss czerpie informacje o okropnych ludziach z co najmniej komicznego źródła. Gracz musi praktycznie zgadywać, co przydarzy się podczas kolejnego dialogu czy walki i w jaki sposób jego oczekiwania zostaną wykręcone i postawione na głowie za pomocą zmyślnych subwersji. To sprawia, że w Undertale bardzo trudno o nudny moment.

Wspomnieć też należy o wielu sposobach ukończenia gry. Dla uzyskania pełnego obrazu historii tytuł należy przejść parokrotnie. W zależności od podejmowanych decyzji ton zmienia się dość dramatycznie i dopiero w różnicach pomiędzy różnymi rozgrywkami naprawdę odczuć można wszystkie aspekty wykreowanych przez Foxa postaci niezależnych.

Mechanika Gra w dość przewrotny sposób udaje oldskulową produkcję RPG i na pierwszy rzut oka wydaje się prosta i dość płytka. Dopiero podczas dłuższego obcowania z tytułem graczowi prezentowane są coraz to bardziej interesujące mechaniki, które często wychodzą poza jego oczekiwania i zaskakują nietypowym użyciem popularnych koncepcji.

Oprócz dialogów, eksploracji i sporadycznej zagadki logicznej, podstawowym elementem zabawy jest system walki, będący połączeniem wielu mechanik z nieodległej przeszłości gier wideo. Wszystkie wykorzystywane przez Foxa detale są swego rodzaju hołdem dla jego ulubionych tytułów. Potyczki opierają się na systemie turowym, przypominającym nieco Super Mario RPG lub serię Mario & Luigi.

Podczas fazy przeciwnika musimy zręcznie unikać zmasowanych ataków, wyprowadzanych w symbolicznie przedstawione serce bohatera, umieszczone na małej kwadratowej planszy. Wymagana precyzja przypomina wyzwania z tytułów typu bullet hell, np. z cyklu Touhou Project. Podczas swojej tury możemy zdecydować się na rozwiązania siłowe i pokonanie potworów w sposób ostateczny, dzięki czemu zdobywamy punkty doświadczenia i rośniemy w siłę niczym w klasycznym RPG-u. Każda potyczka oferuje jednak możliwość rozmowy i wpływania na adwersarza, co bliskie jest rozwiązaniom znanym z serii Shin Megami Tensei, w której możemy paktować z wrogimi demonami w celu uniknięcia walki. W Undertale celny komplement może działać równie dobrze, co ostrze miecza.

Gra szczyci się mottem „przyjazne RPG, w którym nikt nie musi umrzeć” i rzeczywiście, od ekranu początkowego do napisów końcowych można skutecznie powstrzymać swoje mordercze zapędy. Z kolei jeśli przez dłuższy czas gracz jest bezlitosny dla mieszkańców podziemia, tytuł pokazuje swoje pazury, a każda kolejna walka staje się bardziej zaskakująca i wymagająca od poprzedniej.

Fox potrafi też w swoim stylu bawić się samymi mechanikami. Często autor wchodzi w swoisty metadialog z użytkownikiem, wypytując się go: „a czy pomyślałeś o tym”? Elementy komediowe nierzadko potrafią wynikać bezpośrednio z przeinaczenia spodziewanych interakcji z interfejsem, wywróconych przez dewelopera na lewą stronę. Co stałoby się, gdyby w zwykłym RPG-u postać próbowała zakupić przedmiot, nie mając miejsca w ekwipunku? Gracz zapewne zostanie poinformowany, że zakup nie jest możliwy. W Undertale gdy zapełnimy kieszenie przedmiotami i spróbujemy kupić hot-doga w pewnej budce, znajomy sklepikarz troskliwie położy go nam na głowie. Co więcej, jeśli będziemy kontynuować wymianę handlową, niedługo bohater będzie balansował na swej fryzurze prawdziwą mięsną wieżą.

Kwestie techniczne Undertale zostało stworzone za pomocą narzędzia GameMaker: Studio. Stylistyka celowo została utrzymana w klimacie 8-bitowych gier retro, a skomponowana przez autora muzyka – aż 100 różnorodnych utworów – przywodzi na myśl złotą erę dwuwymiarowych RPG-ów z konsoli Nintendo Entertainment System. Za ojca gry uznawany jest Toby Fox, który zajmował się praktycznie każdym jej aspektem, m.in. dialogami, systemem walki, programowaniem i ścieżką dźwiękową. Dodatkową pomocą artystyczną była Temmie Chang, odpowiedzialna za większość grafik koncepcyjnych i sprite’ów.

Pozostałe informacje Początkowo Fox pracował nad wersją demonstracyjną gry – w maju 2013 roku wysłał ją do serwisu Fangamer, gdzie podczas streamu prezentującego rozgrywkę koncept zyskał duży rozgłos. Pełna wersja Undertale została zapoczątkowana jako projekt w serwisie Kickstarter 25 czerwca 2013 roku. Kampania croudfundingowa zakończyła się wynikiem 51 tys. dolarów, co stanowiło ok. 1000% zakładanej sumy.

Źródło: [gry-online.pl]

 

WYMAGANIA SYSTEMOWE

 Windows

MINIMALNE:

System operacyjny: Windows XP, Vista, 7, 8, or 10

Pamięć: 2 GB RAM

Karta graficzna: 128MB

Miejsce na dysku: 200 MB dostępnej przestrzeni

ZALECANE:

System operacyjny: Windows XP, Vista, 7, or 10

Procesor: 2GHz+

Pamięć: 3 GB RAM

Karta graficzna: 512MB

Miejsce na dysku: 200 MB dostępnej przestrzeni

Mac OS X

MINIMALNE:

System operacyjny: Mac OS X

Pamięć: 2 GB RAM

Miejsce na dysku: 200 MB dostępnej przestrzeni

ZALECANE:

System operacyjny: Mac OS X

Pamięć: 4 GB RAM

Miejsce na dysku: 200 MB dostępnej przestrzeni

SteamOS + Linux

MINIMALNE:

System operacyjny: If you can run other games on Steam, it's probably OK

Pamięć: 2 GB RAM

Miejsce na dysku: 200 MB dostępnej przestrzeni

ZALECANE:

System operacyjny: Ubuntu 14+

Pamięć: 2 GB RAM

Miejsce na dysku: 200 MB dostępnej przestrzeni

 

PRODUKT CYFROWY, NIE PODLEGA ZWROTOWI Art. 38 & 13 USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.