Nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies. Przeglądanie strony oznacza wyrażenie na to zgody.
Więcej informacji: Polityka Prywatności
zamknij

Axis Game Factory's GeoVox + AGFPRO + Premium DLC - Platforma Steam cd-key

AXIGAFAGEAGPRDL

399,52 zł

Platforma: Steam

Język:   Angielski

Region:   Cały Świat

Dostawa: Elektroniczna ( wysyłka klucza na e-maila )

 DLC:  Dodatek wymaga podstawowej wersji gry

Gatunek:

Więcej szczegółów

Produkt w magazynie!

Ostatnia sztuka, spiesz się!

Błyskawiczna wysyłka kodu
Zamów teraz, zapłać szybkim przelewem i ciesz się grą już za klika minut!

Sprawdzony kod
Otrzymasz pełnowartościowy kod, który działa bez konieczności aktywowania przez VPN czy logowania się na cudze konto.

Punkty rabatowe
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 39 punktów lojalnościowych które możesz zamienić na kod rabatowy o wartości 7,80 zł.


AGFPRO v3.0 Axis Game Factory - na PC, MAC i LINUX
Właśnie wydaliśmy wersję 3.0 AGFPRO i Premium - dodano TON nowych funkcji, zasobów i funkcjonalności, które dają użytkownikom możliwość tworzenia niesamowitych poziomów gry i map NIGDY PRZED!

Wielu użytkowników pyta „dlaczego muszę kupić Premium DLC dla AGFPRO” i „jakie są najważniejsze różnice”? - Odpowiedź jest prosta - jeśli kupujesz AGFPRO jako narzędzie do tworzenia oprogramowania do tworzenia gier, to tak - zdecydowanie powinieneś użyć Premium DLC!Premium oferuje dodatkowe funkcje, które nie są dostępne w podstawowej wersji, przyspiesza proces rozwoju wykładniczo wraz z przetwarzaniem wsadowym, pozwala na rozwój trybu wieloosobowego dla maksymalnie 8 użytkowników, udostępnia open source na ponad 500 zasobach, aby wymienić tylko kilka z wielu i ciągłych korzyści! - A najlepsza część ... NIE musisz mieć UnityPro, aby skorzystać z doskonałych funkcji oferowanych przez AGFPRO lub Premium.

AGFPRO v3.0 to wszechstronny zestaw narzędzi opracowany z myślą o dostarczeniu twórcom gier i entuzjastom potężnego i szybkiego tworzenia poziomów, edycji terenu / roślinności, oświetlenia i systemu atmosfery.

AGF to niezależny produkt, który umożliwia użytkownikom tworzenie poziomów i środowisk gier dla wielu rodzajów gatunków gier, a wersja AGFPRO v3.0 PREMIUM jest również przeznaczona do współpracy z wersjami Free i Pro silnika gry Unity 5.0, aby umożliwić dalsze dostosowywanie i publikowanie gier. AGF działa na systemach PC, MAC i LINUX.

AGF pozwala programistom szybko i łatwo tworzyć mapy gier, rzeźbić teren i poziomy projektowe. Dzięki ponad 1000 zasobom wstępnie przygotowanym w magazynie, a także 48 wstępnie ustawionym tematom i 8 przykładowym mapom, programiści i entuzjaści mogą rozpocząć tworzenie poziomów w kilka minut. AGFPRO v3.0 zawiera wszystkie niezbędne narzędzia umożliwiające użytkownikom importowanie scen AGF do Unity3d Free i Pro 5.0.

Tworzenie poziomów gry i map w AGFPRO jest łatwe i przyjemne - teraz KAŻDY może tworzyć własne mapy jakości gry bez konieczności programowania, modelowania i animowania!

Pamiętaj, że aby korzystać z AGFPRO Premium (DLC), musisz najpierw zakupić AGFPRO.

KLUCZOWE CECHY:
AGFPRO v3.0 oferuje teraz dziewięć (9) kluczowych obszarów lub aplikacji dla rozwoju, które obejmują:
AGF Launch Pad
AGF World Editor
AGF Construct App
Przeglądarka AGF
AGF Packager
Ładowarka sceniczna AGF
ARGP Player (wewnętrzny i zewnętrzny)
Gracz platformy (wewnętrzny i zewnętrzny)
FPS Player (zewnętrzny)
Nowy pad startowy AGF v3.0 :
Ta aplikacja zastępuje edytor AGF z ikony AGF w Steam
Uruchamia wszystkie aplikacje AGF, w tym edytor, z jednego paska narzędzi
Nie ma potrzeby, aby przejść przez Edytor aby uruchomić Odtwarzacze
Nowe funkcje v3.0 AGF World Editor :
Przeprojektowany interfejs GUI w edytorze
Rozwijany system menu
Zwijane, przeciągane okna z łatwymi do zobaczenia ikonami
3-krotny wzrost prędkości do rzeźbienia terenu
Dodano nową funkcję wygładzania rzeźby terenu, aby użytkownik mógł wygładzić i zmiękczyć teren na swoich mapach
Nowy kompas kierunkowy X, Y, Z dodany do edytora
Kamera automatycznie zmienia atmosferę, gdy użytkownicy są pod wodą lub nad wodą
Dodanie „Build Time Clock”, który jest zapisywany z każdym plikiem sceny za każdym razem, gdy użytkownicy pracują, tworząc czas oczekiwania na to, jak długo trwa tworzenie każdego poziomu

Przyjazny dla użytkownika Kreator tworzenia projektów
o Obszerna biblioteka gotowych motywów do natychmiastowego projektowania poziomów
o Tematy obejmują oświetlenie, atmosferę, teren, roślinność i wodę wstępnie zdefiniowane

Intuicyjny interfejs użytkownika z „radialnym menu” do przyspieszenia przepływu pracy
Przeciągnij i zreorganizuj okna, aby dostosować interfejs użytkownika
Funkcja On & Off szybko ukrywa menu

Zaawansowany system tworzenia terenu
Regulowany: rozmiar terenu, mapa splat i rozdzielczość szczegółowości roślinności
Obsługuje tereny od 200 metrów do 200 metrów w dół max
Tereny są teraz rozszerzone na maksymalny teren 4000 metrów kwadratowych
3-krotny wzrost prędkości do rzeźbienia terenu
10 poziomów cofania dla edycji terenu
Undo Vegetation, Painting and Sculpting niezależne od siebie

Malować, rzeźbić i sadzić roślinność pojedynczo lub jednocześnie
Przełącz: widoczność terenu, malowanie, rzeźbienie, sadzenie

Zaawansowana obsługa pędzla
Obszerna biblioteka pędzli z regulowanym rozmiarem pędzla, obrotem, mocą, mieszanką
Edytuj całą bibliotekę domyślnego pędzla pod kątem preferencji użytkowników
Pędzle projektowe i domyślne niezależne od siebie
Dzięki nowej zintegrowanej przeglądarce AGF użytkownicy mogą teraz importować własne oryginały: pędzle, tekstury terenu, tekstury roślinności terenu w PNG. Format
Nowo dodane: Niestandardowe obrazy mogą być ładowane i usuwane dla Pędzli - Teren i Roślinność

System deformacji terenu i malowania w czasie rzeczywistym z trójwarstwowym teksturowaniem z normalnymi mapami
Przełącz między cieniowaniem trójpłaszczyznowym a prostym
Intuicyjny teren „Przyciągaj do wysokości siatki”, aby ustawić teren
Wprowadzanie numeryczne i odczyt wysokości terenu w określonych miejscach

Tri-Planar Shadery i Texturing
Shader automatycznie odwzorowuje nachylenia terenu z teksturą zdefiniowaną przez użytkownika
Ponad 40 tekstur dołączonych do Normal Maps

Funkcja przyciemniania kolorów tekstury terenu
Zmień poszczególne tekstury lub partie
Szybko zmieniaj tekstury terenu i aktualizuj je w czasie rzeczywistym

Zaawansowany system roślinny
Regulowana gęstość i odległość wegetacji, nieograniczona ilość warstw
Ustaw roślinność min. szerokość, wysokość i spektrum kolorów

Zaawansowany globalny edytor roślinności
Globalnie zmienia nasycenie koloru roślinności, wartość, rozmiar, minimalną szerokość i wysokość, spektrum kolorów

W pełni funkcjonalna konfiguracja oświetlenia i atmosfery pozwala na szybkie dostosowanie w czasie rzeczywistym i w czasie rzeczywistym

Dostosowany system oświetlenia
Źródła światła: klucz, wypełnienie, tył i otoczenie
Ustaw jasne kolory, flary i konfiguracje cieni
Rozległe flary obiektywu do „głównego” światła w zestawie oświetleniowym (ponad 15)
Nowo dodany system oświetlenia podwodnego

System mgły
Globalna i prosta mgła z różnymi parametrami: gęstością, opadaniem, kolorem i odległością
Ustaw mgiełkę mgły, gęstość, odległość, kolor, wysokość i opad
Nowo dodany system przeciwmgielny

Skyboxy - Wybierz mapy kostki skybox z możliwością zastosowania obrotu i odcienia

Piękny system wodny z suwakami dla kierunku fal, prędkości, intensywności, koloru refrakcji / odbicia i właściwości pianki

System pędzla geometrii
Twórz nieograniczone zestawy pędzli geometrii
Pędzle działają jako niezależna warstwa do edycji
Ustaw zakres skali min / max
Losowo obracaj współrzędne X, Y, Z
Wyrównaj do normalnego
Spryskaj geometrię z kierunku widoku kamery

Przyjazne dla użytkownika generowanie miniatur plików do zapisywania scen

Obszerne ustawienia wstępne do szybkiego uruchamiania scen (48 w zestawie)
Twórz własne ustawienia i udostępniaj je znajomym

Niezależny tryb Pre-Fab umożliwia tworzenie złożonych zbiorów zasobów poza sceną

W pełni funkcjonalne narzędzia do transformacji obejmują:
Wybierz, Wielokrotne wybieranie, Kopiuj / Wklej, Powiel, Przetłumacz, Obróć i skaluj

Intuicyjne przyciąganie siatki i wykrywanie kolizji z łatwością umieszczają obiekty w scenie dzięki nowym ulepszonym funkcjom, które obejmują:
Wyświetlanie na ekranie rozmiaru siatki
Wyświetlanie na ekranie ustawień siatki-przyciągania
Istnieją teraz numery referencyjne dla osi X lub Z, liczby zmieniają się dynamicznie wraz ze skalą siatki
Skalowanie numeru referencyjnego siatki i ustawienia wyświetlania mogą być definiowane przez użytkownika


Nowa funkcja konstruowania aplikacji:

Dawno minął stary prefabrykowany obszar roboczy i został przeniesiony do własnej aplikacji
Konstruuj to miejsce, w którym tworzysz własne zasoby prefabrykowane z ciągle rozszerzającej się biblioteki tekstur i zasobów (ponad 1000+), które są dostępne w magazynie AGFPRO
Użytkownicy mogą uruchamiać Construct z Launchpad lub z Edytora
Użyj przycisku „Odśwież zasoby”, aby załadować prefabrykaty do biblioteki Magazyn
Konstrukcja umożliwia użytkownikom importowanie własnych plików .OBJ (obiektów lub zasobów), a także plików tekstur .PNG
Załaduj własne modele, pliki .OBJ, bezpośrednio do Konstrukcji - UŻYTKOWNICY NIE MAJĄ IMPORTOWAĆ WŁASNYCH AKTYWÓW POPRZEZ UNITY PRO !!!!! Ta funkcja jest zawarta w AGFPRO i Premium.
Połącz kilka plików .OBJ i zapisz je jako Prefabrykaty, które będą używane w Edytorze Świata


Nowa przeglądarka AGF (przeglądarka plików)

Jest to samodzielna przeglądarka, która łączy aplikacje AGF razem!
Nowa przeglądarka AGF została stworzona, aby być klejem używanym do tworzenia niestandardowych treści użytkowników. Teraz użytkownicy mogą wprowadzać własne pliki tekstur i obiektów do kreacji AGF bez konieczności korzystania z Unity Free lub Unity Pro… Ta funkcja jest OGROMNA, ponieważ umożliwia użytkownikom swobodę tworzenia własnych poziomów niestandardowych z dowolnymi obsługiwanymi typami zasobów, które wybierają aby mieć możliwość przeniesienia plików scen do Unity, aby opublikować własną pracę


Nowy pakowacz AGF

Popularny popyt - dodaliśmy tę wspaniałą funkcję… Użytkownicy DLC AGF mogą łatwo pakować swoje gry i udostępniać je innym! Po prostu wykonaj następujące czynności:
1) Wybierz rodzaj gry
2) Wybierz folder projektu
3) Wybierz miejsce docelowe nowej gry na urządzeniu użytkownika
4) Nadaj nazwę grze
… A AGF Packager robi resztę… to naprawdę takie proste! Co najważniejsze, przyjaciele nie muszą posiadać AGF, aby uruchomić zapakowaną grę, ani nie muszą mieć konta Steam. Gra Pakowana jest całkowicie samodzielna, DRM BEZPŁATNA, a redystrybucja gier użytkowników jest zachęcana. AGF Packager stworzy grę na system operacyjny, na którym została zapakowana. Gry w pakietach AGF NIE są przeznaczone do odsprzedaży. Chodzi o tworzenie i udostępnianie wszystkim.
Opcjonalnie Packager automatycznie rozpakuje pakiet gier w celu łatwej dystrybucji, a użytkownik końcowy nie będzie wymagał instalacji - nie są potrzebne instalatory, aby przyjaciele mogli grać - wystarczy rozpakować i dobrze się bawić!


Nowe funkcje ładowarki scenicznej AGF:

Ładowarka sceniczna AGF ładuje format sceny AGF do Unity Free i Unity Pro
Obrazy niestandardowe używane na terenach są teraz ładowane do Jedności ze scenami utworzonymi w AGF
Wszelkie zablokowane zasoby w scenie AGF nie stanowią już problemu ... Program ładujący sceny AGF / Unity pomija wszelkie zasoby, które nie powinny ładować się automatycznie
Wszelkie pliki OBJ ładowane do AGF będą również ładowane do Unity Free i Pro


Akcja Role-Playing Player:

ARGP Player zapewnia użytkownikom elementy sterujące odtwarzaczem i kamerami, które są specyficzne dla gatunku do tworzenia gier ARPG
Korzystając z odtwarzacza wewnętrznego, kreacje można odtwarzać w czasie rzeczywistym, aby odtwarzać kreacje map testowych
Odtwarzacz zewnętrzny umożliwia użytkownikom pakowanie i wysyłanie swoich poziomów do innych graczy


Gracz platformy:

Gracz platformowy zapewnia użytkownikom elementy sterujące odtwarzaczem i kamerami, które są specyficzne dla tworzenia poziomu gry platformowej
Odtwarzacz wewnętrzny umożliwia użytkownikom natychmiastowe odtwarzanie i testowanie ich map w czasie rzeczywistym
Odtwarzacz zewnętrzny umożliwia użytkownikom pakowanie i wysyłanie swoich poziomów do innych graczy


Gracz strzelający z pierwszej osoby:

Ten odtwarzacz zapewnia użytkownikowi aparat i kontroler FPS, specyficzny dla tworzenia poziomu gry FPS i testowania gry
FPS Player może być użyty z AGF Packager, aby spakować swoje poziomy gry, aby udostępnić je innym
Ten odtwarzacz obsługuje także łączenie scen i pozwala użytkownikom dzielić się ze znajomymi swoimi dziełami na poziomie gry AGF FPS i łączyć ich mapy w niekończącą się rozgrywkę!
Dołączone są również pakiety aktywów FPS Weapon
AGFPRO v3.0 PREMIUM
AGFPRO + PREMIUM ASSET Packager - użytkownicy mogą pakować swoje zasoby w Unity Pro i korzystać z zestawu narzędzi AGF
Przetwarzanie zasobów wsadowych
Automatyczne tworzenie ikon
Ponad 500 zasobów i próbek zasobów źródłowych jest dostępnych dla użytkowników Premium
MultiPlayer Co-op Development - do 8 użytkowników naraz
Narzędzia do refleksji
Więcej informacji na temat tego, czym jest AGFPRO i co możesz zrobić z AGFPRO
Użytkownicy mogą tworzyć poziomy gry i mapy za pomocą oprogramowania, a także umieszczać postacie (dostarczone wraz z oprogramowaniem) do grania i eksplorowania ich poziomów za pomocą wielu opcji stylu gracza (RPG, platformówka, FPS)

Po prostu być czysty - AGFPRO nie jest silnikiem gry. Jest to dosłownie wykonane za pomocą silnika gry Unity. AGFPRO to zestaw narzędzi RAPID Game Environment Development w czasie rzeczywistym, który może być używany w połączeniu z Unity Free i Pro do tworzenia poziomów / map. - Jednak AGFPRO NIE potrzebuje Unity do uruchamiania lub tworzenia poziomów / map.

Pliki scen tworzone przez użytkowników w AGFPRO „Basic” i „Premium” mogą być importowane do Unity4 Free i Pro za pomocą naszych narzędzi AGF / Unity.

Korzystając z DLC, które już wydaliśmy dla AGFPRO (Fantasy Side-Scroller i Zombie FPS), użytkownicy mogą tworzyć grywalne poziomy za pomocą AGFPRO (tylko - nie opłacalne z Unity) dzięki różnym postaciom, zasobom, mechanice rozgrywki i specjalnej funkcji , „Łączenie scen”, aby połączyć poziomy gry

Istnieją pewne ograniczenia niektórych pakietów aktywów „zablokowane (L)”, które ograniczają użytkowników do ładowania tych zasobów do Unity. Wszystkie odblokowane pakiety aktywów są wolne od praw autorskich i mogą być używane przez Unity do redystrybucji zgodnie z warunkami EULA http: // ttp: /media.wix.com/ugd/43457c_ee338ac5b4f644eb8b432518a8bb3d79.pdf

Redystrybucja lub „udostępnianie” gier, które użytkownicy mogą wykonywać za pomocą AGF i DLC „Gracze” to funkcja, nad którą obecnie pracujemy i która zostanie udostępniona użytkownikom bez dodatkowych opłat

Użytkownicy mogą również tworzyć i umieszczać określone mechanizmy gry, które są dostępne w oprogramowaniu

Pełna konfiguracja poziomów i map jest możliwa dzięki AGFPRO Premium i Unity Pro, dzięki czemu użytkownicy mogą wprowadzać własne zasoby i modele, aby uczynić swoje gry wyjątkowymi i skomercjalizować, tworząc kompletną grę samodzielną
Dodatkowe pytania RE: AGFPRO?
Jeśli jesteś zainteresowany stworzeniem kompletnej gry samodzielnej z unikalnymi postaciami, modelami, zasobami i mechaniką gry, która nie jest dostępna w AGFPRO i nie jest komercjalizowana na sprzedaż, będziesz potrzebować AGFPRO Premium i oprogramowania Unity Free lub Pro

Jeśli jesteś zespołem programistycznym korzystającym z AGFPRO + Premium, będziesz potrzebować jednego miejsca na członka zespołu korzystającego z oprogramowania, ale oferujemy zniżki na studia, więc skontaktuj się z nami w celu uzyskania specjalnych cen

Wiele szkół na całym świecie korzysta z AGFPRO, aby uczyć tworzenia gier i projektowania w klasie, od gimnazjów po elitarne szkoły wyższe i uniwersytety. Dysponujemy podstawowym programem nauczania, który instruktorzy są w stanie uwzględnić w swoim programie nauczania. Zapewniamy dodatkowe wsparcie, które obejmuje aktualizacje oprogramowania, dostęp do DLC, w razie potrzeby wersje oprogramowania inne niż Steam, wsparcie użytkownika i integrację funkcji specjalnych na życzenie i na podstawie na warunkach umowy. Oferujemy specjalne ceny dla szkół i przekonujemy się, że szkoły lubią korzystać z oprogramowania, ponieważ pozwala on uczniom na tworzenie kompletnych gier w ramach semestru i jest świetnym wprowadzeniem, aby rozpocząć współpracę z Unity3d, bez konieczności programowania, modelowania przez użytkowników , animacja lub skrypt. Skontaktuj się z Tammy McDonald attammy@heavyh2o.com, jeśli masz konkretne pytania lub zainteresowania dotyczące licencji edukacyjnej AGFPRO.

WYMAGANIA SYSTEMOWE

Windows Mac OS X SteamOS + Linux

MINIMALNE:
System operacyjny: Windows 7 or better
Procesor: Jeden procesor Intel lub AMD 3.0 GHz lub lepszy
Pamięć: 1 GB RAM
Karta graficzna: Nvidia video cards made in 2009 - 2013 Intel 4000 - 5000
DirectX: Wersja 10
Miejsce na dysku: 700 MB dostępnej przestrzeni
Karta dźwiękowa: N/A
Dodatkowe uwagi: Na maszynach 64-bitowych należy zainstalować następujące programy - Microsoft Visual C ++ Redist (64)

ZALECANE:
System operacyjny: Windows 7 or better
Procesor: Osiem procesorów Intel lub AMD 3.0 GHz lub lepszy
Pamięć: 16 GB RAM
Karta graficzna: Nvidia Geforce GTX Titan
DirectX: Wersja 11
Miejsce na dysku: 700 MB dostępnej przestrzeni
Karta dźwiękowa: N/A
Dodatkowe uwagi: Na maszynach 64-bitowych należy zainstalować następujące programy - Microsoft Visual C ++ Redist (64)

PRODUKT CYFROWY, NIE PODLEGA ZWROTOWI Art. 38 & 13 USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.