COS3
Platforma: Steam
Język: Polski Angielski Francuski Włoski Niemiecki Hiszpański Rosyjski Czeski Turecki Ukraiński
Region: Cały Świat
Producent: GSC Game World
Dostawa: Elektroniczna ( wysyłka klucza na e-maila )
Zapytaj o dostępność produktu.
Błyskawiczna wysyłka kodu
Zamów teraz, zapłać szybkim przelewem i ciesz się grą już za klika minut!
Sprawdzony kod
Otrzymasz pełnowartościowy kod, który działa bez konieczności aktywowania przez VPN czy logowania się na cudze konto.
Punkty rabatowe
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 2
punktów lojalnościowych
które możesz zamienić na kod rabatowy o wartości
0,40 zł.
Kozacy 3 to historyczna strategia czasu rzeczywistego w realiach XVII i XVIII wieku. Jest to pierwsza po reaktywacji w 2014 roku produkcja ukraińskiego studia GSC Game World, odpowiedzialnego za takie gry jak S.T.A.L.K.E.R., American Conquest, oraz wcześniejsze odsłony cyklu Kozacy. Mimo że studio po trzyletniej nieobecności na rynku nie zdołało skompletować swojego poprzedniego zespołu w całości, nad grą pracowali w większości ludzie odpowiedzialni za pierwszą i drugą część. Pieczę nad tytułem sprawował Evgeniy Grigorovich, twórca pierwowzoru.
Fabuła Strategiczna seria ukraińskiego studia GSC Game World znana była z mocnych akcentów historycznych. Nie inaczej jest w „trójce”, w której w trybie dla pojedynczego gracza przewidziano pięć kampanii (plus jedna dodatkowa mini-kampania dla posiadaczy Digital Deluxe Upgrade), pozwalających zapoznać się z najważniejszymi wydarzeniami nowożytnej Europy. Możemy dzięki temu wziąć udział w wojnie domowej w Anglii w pierwszej połowie XVII wieku, czy – prowadząc do boju ukraińsko-polskie oddziały – bronić granic Rzeczypospolitej walcząc m.in. z Turkami czy Szwedami.
Mechanika
Kozacy 3 to w dużej mierze remake pierwszej części cyklu, wydanej w 2001 roku gry Kozacy: Europejskie Boje, ciepło przyjętej przez publikę i recenzentów, szczególnie w Europie Środkowej. Do dyspozycji gracza zostało oddanych dwanaście zróżnicowanych nacji – między innymi Francja, Anglia, Ukraina, Rosja czy Prusy oraz Austria. Każdy naród dysponuje unikatowym zestawem budynków, oddziałów i technologii. W sumie daje to 70 różnych typów jednostek do wyszkolenia, 100 wynalazków do opracowania i ponad 140 odmiennych konstrukcji do wzniesienia. Oprócz kampanii historycznych można rozgrywać indywidualne misje w trybie potyczki, w których możemy określić szereg parametrów generowanej losowo mapy.
Gra jest klasyczną strategią czasu rzeczywistego, do najważniejszych zadań gracza należy więc gromadzenie surowców, rozbudowywanie bazy i fortyfikacji oraz szkolenie i zarządzanie wojskiem. Cechą charakterystyczną tytułu jest możliwość pokierowania olbrzymimi armiami – na jednej mapie może się znaleźć jednocześnie do 10 000 jednostek. Trzecia odsłona Kozaków umożliwia wydawanie rozkazów zarówno każdemu żołnierzowi z osobna, jak i całym oddziałom, czym wyróżnia się od wielu klasycznych RTS-ów. Wszystkie jednostki charakteryzują się indywidualnymi parametrami, takimi jak poziom zdrowia, morale, stopień wyszkolenia, doświadczenie czy zmęczenie.
W Kozakach 3 istotną rolę podczas potyczek pełni ukształtowanie terenu. Dzięki umiejętnemu wykorzystaniu otoczenia nawet mniejszy lub gorzej uzbrojony oddział może pokonać silniejszego przeciwnika. Dla przykładu, przed ostrzałem artyleryjskim można ukryć się za górami lub wzgórzami, a ustawienie naszych jednostek dystansowych na wyższym terenie zapewni im większy zasięg. Twórcy pokusili się też o zaimplementowanie systemu realistycznej fizyki odpowiedzialnego za zachowanie kul armatnich.
Kwestie techniczne
Tryb dla wielu graczy pozwala na zabawę maksymalnie ośmiu osobom jednocześnie. Gracze mogą zmierzyć się podzieleni na drużyny lub w myśl zasady „każdy na każdego”. Możliwe jest także oddane sterowania nad wybranymi frakcjami przeciwnikowi kontrowanemu przez AI. Osoby, które nie przepadają za szybką rozgrywką i przeprowadzaniem ataków w początkowej fazie gry, mogą skorzystać z opcji licznika, który przez określony czas od rozpoczęcia potyczki uniemożliwia prowadzenie działań ofensywnych – zyskujemy wówczas czas, aby spokojnie rozbudować bazę i opracować technologię pozwalające na wystawienie bardziej zaawansowanych jednostek.
Akcja gry ukazana jest w klasycznym rzucie izometrycznym, czym nawiązuje do typowych strategii czasu rzeczywistego z początku XXI wieku. Wszystkie modele i efekty są jednak wykonane zgodnie z obecnymi standardami graficznymi, przez co tytuł prezentuje się przyjemnie dla oka.
Gra obsługuje modyfikacje i różnego typu fanowskie rozszerzenia. Produkcja wyposażona jest w edytor map, z którego w trakcie tworzenia kampanii korzystali sami twórcy. Jego możliwości pozwalają na niemal praktyczne przebudowanie gry od podstaw – gracze mogą dodać nową zawartość, przemodelować interfejs, sztuczną inteligencję, balans, zasady.
Źródło: https://www.gry-online.pl/
WYMAGANIA SYSTEMOWE
Windows
MINIMALNE:
System operacyjny: Windows XP/7/8/10
Procesor: Intel Core 2 Duo E8400 3.0GHz / Core i3 1.6GHz / AMD Athlon II X2 280
Pamięć: 3 GB RAM
Karta graficzna: nVidia GeForce 9600 GT / Radeon HD 4830 / Intel HD5000
DirectX: Wersja 9.0c
Sieć: Szerokopasmowe połączenie internetowe
Miejsce na dysku: 6 GB dostępnej przestrzeni
Dodatkowe uwagi: Screen Resolution - 1280x768
ZALECANE:
System operacyjny: Windows XP/7/8/10
Procesor: Intel Core i5-3470, 3.20GHz or AMD FX-6300, 3.5Ghz
Pamięć: 6 GB RAM
Karta graficzna: nVidia GeForce 560 / ATI Radeon HD 7900 Series
DirectX: Wersja 9.0c
Sieć: Szerokopasmowe połączenie internetowe
Miejsce na dysku: 8 GB dostępnej przestrzeni
Dodatkowe uwagi: Screen Resolution - 1920x1080
SteamOS + Linux
MINIMALNE:
System operacyjny: SteamOS, Ubuntu, Mint
Procesor: Quad Core Processor
Pamięć: 3 GB RAM
Karta graficzna: OpenGL 3.2+, 512 MB GPU RAM (Intel video-cards are not officially supported and game may not work)
Sieć: Szerokopasmowe połączenie internetowe
Miejsce na dysku: 6 GB dostępnej przestrzeni
Dodatkowe uwagi: Minimal Screen Resolution - 1280x768
PRODUKT CYFROWY, NIE PODLEGA ZWROTOWI Art. 38 & 13 USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.