DUN
Zapytaj o dost臋pno艣膰 produktu.
B艂yskawiczna wysy艂ka kodu
Zam贸w teraz, zap艂a膰 szybkim przelewem i ciesz si臋 gr膮 ju偶 za klika minut!
Sprawdzony kod
Otrzymasz pe艂nowarto艣ciowy kod, kt贸ry dzia艂a bez konieczno艣ci aktywowania przez VPN czy logowania si臋 na cudze konto.
Punkty rabatowe
Kupuj膮c teraz ten produkt otrzymasz 1
punkt lojalno艣ciowy
kt贸re mo偶esz zamieni膰 na kod rabatowy o warto艣ci
0,20 z艂.
Dungeonland jest gr膮 RPG nastawion膮 na akcj臋, w kt贸rej zwiedzamy generowane losowo kolorowe podziemia i pokonujemy wrog贸w, zbieraj膮c r贸偶ne skarby.
Fabu艂a gry 艣wiadczy o tym, 偶e nale偶y podchodzi膰 do Dungeonland z przymru偶eniem oka. Ot贸偶 Z艂y Mistrz Podziemi poczu艂 si臋 zm臋czony wiecznymi pr贸bami opanowania ca艂ego 艣wiata, w czym skutecznie przeszkadzali mu r贸偶ni niezno艣ni poszukiwacze przyg贸d. Po wzi臋ciu ogromnej po偶yczki z Fundacji Z艂ych W艂adc贸w Podziemi, Mistrz zarz膮dzi艂 zbudowanie ogromnego parku rozrywki. Wszystko to w celu przyci膮gni臋cia 艣mia艂k贸w mo偶liwo艣ci膮 zwiedzania niezwykle niebezpiecznych, egzotycznych miejsc, walczenia z najbardziej agresywnymi potworami oraz szans膮 na zdobycie rzadkich magicznych przedmiot贸w. To nieprzyjemne miejsce zosta艂o nazwane Dungeonland. Przed rozpocz臋ciem zabawy gracz wybiera jedn膮 z trzech klas postaci: 艂otra, wojownika lub czarodzieja. Jak w ka偶dej grze RPG bohater w miar臋 up艂ywu czasu zyskuje do艣wiadczenie, zdobywane w trakcie boj贸w z potworami. Posta膰 mo偶e tak偶e zosta膰 wyposa偶ona w znalezione lub kupione w sklepie przedmioty. Akcja Dungeonland toczy si臋 w generowanych losowo podziemiach, dzi臋ki czemu gracz za ka偶dym razem mo偶e odwiedzi膰 niezbadane wcze艣niej lochy, spotka膰 odmiennych przeciwnik贸w oraz zdoby膰 inne skarby. Gra posiada przyjemn膮 dla oka grafik臋, stylizowan膮 nieco na takie produkcje jak World of Warcraft. Tw贸rcy odeszli od standardowych mrocznych i wilgotnych loch贸w na rzecz bardziej kolorowych i bajkowych podziemi.
WYMAGANIA SYSTEMOWE
聽Windows
Rekomendowane:
Windows Vista/7
Core 2 Duo 2.6 GHz, 4 GB RAM,
karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 GT lub lepsza),
4 GB HDD
PRODUKT CYFROWY, NIE PODLEGA ZWROTOWI Art. 38 & 13 USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.