Nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies. Przeglądanie strony oznacza wyrażenie na to zgody.
Więcej informacji: Polityka Prywatności
zamknij

Get Even (PC) - Platforma Steam cd key

GETE

Platforma: Steam

Język: Polski, Angielski, Francuski, Włoski, Niemiecki, Hiszpański, Rosyjski.   

Region:Europa, Bliski Wschód, Afryka

Producent: The Farm 51

Dostawa: Elektroniczna ( wysyłka klucza na e-maila )

Gatunek:

Więcej szczegółów

Zapytaj o dostępność produktu.

Błyskawiczna wysyłka kodu
Zamów teraz, zapłać szybkim przelewem i ciesz się grą już za klika minut!

Sprawdzony kod
Otrzymasz pełnowartościowy kod, który działa bez konieczności aktywowania przez VPN czy logowania się na cudze konto.

Punkty rabatowe
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 1 punkt lojalnościowy które możesz zamienić na kod rabatowy o wartości 0,20 zł.


Get Even to wydana na komputery PC gra z perspektywą pierwszoosobową (FPP), łącząca elementy strzelanki, gry eksploracyjnej, przygodowej i psychologicznego horroru. Mimo że opisywany tytuł pozwala graczom na toczenie walk w konwencji shootera, to o wiele większy nacisk położony został na kwestie odkrywania złożonej, skomplikowanej fabuły.

Jest to strzelanka o fotorealistycznej grafice, uzyskanej dzięki technologii skanowania rzeczywistych obiektów i lokacji.

W Get Even gracz wciela się w mężczyznę o nazwisku Cole Black – prywatnego detektywa i bezwzględnego najemnika. Pewnego dnia Black budzi się w starym, zdewastowanym szpitalu psychiatrycznym. Jego pamięć jest jak niezapisana karta – jedyne, co może sobie przypomnieć, to nieudana próba uratowania młodej dziewczyny, do której piersi przymocowano ładunek wybuchowy. Aby odzyskać pamięć i zrozumieć tajemnice swojej przeszłości, Black musi wyruszyć w podróż w głąb własnego umysłu. Jest to możliwe dzięki urządzeniu przypominającemu hełm wirtualnej rzeczywistości, które może odczytać wspomnienia użytkownika i umożliwić mu przeżycie ich jeszcze raz. Instruowany przez swojego porywacza, tajemniczego Reda, nasz bohater zanurza się w przeszłość, starając się oddzielić prawdę od kłamstwa, a faktyczne wspomnienia od zwodniczych wizji. Black musi się spieszyć z rozwiązywaniem tajemnicy śmierci dziewczyny, zanim sam straci poczucie rzeczywistości i podzieli los innych więźniów Reda.

Produkcja The Farm 51 ma o wiele wspólnego z grami przygodowymi i horrorami. Grając w Get Even nieraz napotkamy momenty, w których użycie broni jest nieodzowne, jednak o wiele większe znaczenie ma w tej produkcji odkrywanie tajemnic zagmatwanej, nieraz wręcz psychodelicznej fabuły, głównie poprzez uważną analizę dialogów oraz eksplorację interaktywnego otoczenia.

Podczas rozgrywki naszym najlepszym przyjacielem jest smartfon, będący o wiele więcej niż tylko nowoczesnym urządzeniem do komunikacji. Gadżet znajduje zastosowanie niemal na każdym kroku: nie tylko podpowiada nam, jakie elementy otoczenia warto przeskanować pod kątem poszlak, ale też np. bada pozostawione na przedmiocie ślady DNA i wyszukuje dane osobowe ich właściciela. Pozwala też znaleźć i zbadać poszlaki niezauważalne dla gołego oka: dzięki zintegrowanej lampie, oświetlającej otoczenie w ultrafiolecie, możemy podążyć śladami, których wcześniej kompletnie nie dało się dostrzec.

Wbrew pozorom, smartfon przydaje się nie tylko podczas detektywistycznych sekwencji gry, znajduje on też zastosowanie w tych momentach, które każą zaliczyć Get Even do kategorii first person shooter. Telefon jest integralną częścią specjalnej broni o nazwie CornerGun, na którą składa się również pistolet oraz wyginająca się na boki platforma, umożliwiająca ostrzeliwanie przeciwników zza węgła bez konieczności wystawiania się na ich kule. Podczas normalnego poruszania się smartfon pełni rolę minimapy, a po przycelowaniu – pozwala na obserwację otoczenia w podczerwieni i łatwą eliminację celów, nawet przy słabym oświetleniu. Zestaw militarnych zastosowań dopełnia tryb wykrywacza ludzi, nakładający pozycje przeciwników na małą mapkę.

Wydane na platformę PC, PS4 i XONE Get Even wykorzystuje silnik Unreal Engine 3 firmy Epic Games.

Podczas tworzenia oprawy wizualnej gry na ogromną skalę zastosowano technologię fotogrametrii, która polega na skanowaniu obiektów istniejących w rzeczywistości i dokładnym odtwarzaniu ich w przestrzeni wirtualnej. Technika ta rozwijana jest przez studio The Farm 51 we współpracy z niezależnymi ekspertami i placówkami naukowo-badawczymi w ramach projektu Reality 51, obejmującego także takie zagadnienia jak rzeczywistość wirtualna (VR) oraz rzeczywistość rozszerzona (Augmented Reality). Z praktycznym zastosowaniem fotogrametrii gracze mogli już spotkać się w takich tytułach jak Zaginięcie Ethana Cartera czy Star Wars: Battlefront.

W zakresie sfery audio, gra gliwickiego studia wykorzystuje technologię Auro-3D, zaprojektowaną z myślą o jak najlepszej immersyjności oprawy dźwiękowej.

WYMAGANIA SYSTEMOWE

 Windows

   Minimalne:

       Wymaga 64-bitowego procesora i systemu operacyjnego

       System operacyjny: 64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8 (8.1) or 64-bit Windows 10

       Procesor: Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz / AMD CPU Phenom II X4 940

       Pamięć: 8 GB RAM

       Karta graficzna: Nvidia GPU GeForce GTX 660 / AMD GPU Radeon HD 7870

       DirectX: Wersja 11

       Sieć: Szerokopasmowe połączenie internetowe

       Miejsce na dysku: 40 GB dostępnej przestrzeni

       Karta dźwiękowa: DirectX Compatible

   Zalecane:

       Wymaga 64-bitowego procesora i systemu operacyjnego

       System operacyjny: 64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8 (8.1) or 64-bit Windows 10

       Procesor: Intel CPU Core i7 3770 3.4 GHz / AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz

       Pamięć: 8 GB RAM

       Karta graficzna: AMD Radeon RX 480, Nvidia GeForce GTX 970

       DirectX: Wersja 11

       Sieć: Szerokopasmowe połączenie internetowe

       Miejsce na dysku: 40 GB dostępnej przestrzeni

       Karta dźwiękowa: DirectX Compatible

 

Get Even™ ©2017 BANDAI NAMCO Entertainment Europe S.A.S developed by The Farm 51 Group S.A. All rights reserved.

 

PRODUKT CYFROWY, NIE PODLEGA ZWROTOWI Art. 38 & 13 USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.