FFXIVARR
Platforma:聽Oficjalna strona internetowa
J臋zyk: Angielski
Region: 聽聽UE
Dostawa: Elektroniczna (wysy艂ka klucza na e-mail)
Zapytaj o dost臋pno艣膰 produktu.
B艂yskawiczna wysy艂ka kodu
Zam贸w teraz, zap艂a膰 szybkim przelewem i ciesz si臋 gr膮 ju偶 za klika minut!
Sprawdzony kod
Otrzymasz pe艂nowarto艣ciowy kod, kt贸ry dzia艂a bez konieczno艣ci aktywowania przez VPN czy logowania si臋 na cudze konto.
Punkty rabatowe
Kupuj膮c teraz ten produkt otrzymasz 11
punkt贸w lojalno艣ciowych
kt贸re mo偶esz zamieni膰 na kod rabatowy o warto艣ci
2,20 z艂.
Jak aktywowa膰 kod do gry?
Mo偶esz aktywowa膰 kod w okienku pojawiaj膮cym si臋 przy pierwszym logowaniu do gry聽albo poprzez聽Mog Station.
Po zako艅czeniu instalacji uruchom gr臋 i wpisz swoje dane konta Square Enix, aby rozpocz膮膰 proces automatycznej aktualizacji. Po jej zako艅czeniu b臋dziesz m贸g艂 rozpocz膮膰 przygod臋 w 艣wiecie Eorzea!
Zdob膮d藕 przyjaci贸艂 w bitwie, dosi膮d藕 chocobo, lataj statkami powietrznymi i stw贸rz swoj膮 w艂asn膮 histori臋 w krainie Eorzea. Wyrusz samodzielnie lub skorzystaj z pomocy przyjaci贸艂, aby wype艂ni膰聽 epickie misje, walczy膰 z potworami znanymi ju偶 z serii Final Fantasy, zdobywaj unikalne umiej臋tno艣ci i uzbrojenie. Wszystkie klasyczne elementy z serii, kt贸r膮 znasz i kochasz czekaj膮!
Cechy gry:
聽
聽
WYMAGANIA SYSTEMOWE
聽Windows
Windows Vista lub nowszy, Intel Core 2 Duo 3GHz, 2GB RAM (4GB dla 64bit), 20GB HDD, NVIDIA GeForce 8800 lub ATI Radeon HD 4770, DirectX 9.0c
聽
WA呕NE: Gracze posiadaj膮cy oryginaln膮 wersj臋 Final Fantasy XIV (v1.0) nie musz膮 kupowa膰 FFXIV: ARR, aby kontynuowa膰 rozgrywk臋 na PC. Istnieje kilka aspekt贸w decyduj膮cych o zasadno艣ci zakupu, mo偶esz zapozna膰 si臋 z nimi tu: http: //bit.ly/FFXIV_guide.
聽
漏 2010-2013 SQUARE ENIX CO., LTD.聽 Wszystkie prawa zastrze偶one. A REALM REBORN to zastrze偶ony znak handlowy lub znak handlowy Square Enix Co., Ltd. FINAL FANTASY, SQUARE ENIX i logo SQUARE ENIX s膮 zastrze偶onymi znakami handlowymi lub znakami handlowymi Square Enix Holdings Co., Ltd.
聽
PRODUKT CYFROWY, NIE PODLEGA ZWROTOWI Art. 38 & 13 USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.