GLOV
Platforma:Steam
Język: Polski, Angielski, Hiszpański, Rosyjski.
Region: .......Cały Świat
Producent: Black Eye Games
Dostawa: Elektroniczna ( wysyłka klucza na e-maila )
Zapytaj o dostępność produktu.
Błyskawiczna wysyłka kodu
Zamów teraz, zapłać szybkim przelewem i ciesz się grą już za klika minut!
Sprawdzony kod
Otrzymasz pełnowartościowy kod, który działa bez konieczności aktywowania przez VPN czy logowania się na cudze konto.
Punkty rabatowe
Akurat za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych. Nic straconego, mamy mnóstwo produktów, za które otrzymasz punkty.
Gloria Victis to projekt niezależnego studia Black Eye. Gra (początkowo znana pod nazwą Ether Fields) stworzona została jako alternatywa dla „darmowych” koreańskich produkcji MMORPG, w których najczęściej średniowieczne realia prezentowane są w cukierkowych kolorach i w towarzystwie fantastycznych stworzeń. Zamiast tego tytuł oferuje mroczną, dojrzałą warstwę fabularną oraz rozbudowane zależności społeczno-gospodarcze wirtualnego świata.
Akcja Glorii Victis umiejscowiona została 20 lat po burzliwych wydarzeniach – wojnach, krucjatach oraz zagadkowych zabójstwach – które odcisnęły wyraźne piętno na całym kontynencie. Nie znaczy to jednak, że nastał pokój. Potomkowie pierwszych stworzycieli świata wciąż toczą ze sobą walkę, a bohater kierowany przez gracza trafia w centrum tego konfliktu. Podczas zabawy opowiadamy się po stronie jednej z czterech nacji, inspirowanych ludami z Europy i Bliskiego Wschodu z X-XV wieku. Są to: Midlandczycy, Ismirowie, Azebowie oraz Sangarczycy. Deweloperzy zatroszczyli się o odpowiednie zróżnicowanie frakcji nie tylko pod względem wyglądu, ale też systemu wierzeń, kultury oraz historii.
Świat gry został oparty na średniowiecznej Europie i Bliskim Wschodzie. Deweloperzy starali się połączyć prawdziwe realia z elementami low-fantasy. Oznacza to, że w trakcie przygody spotykamy nie tylko ludzi, ale też fantastyczne stwory inspirowane dawnymi legendami, a niektóre postacie potrafią władać magią.
Jak przystało na grę MMORPG, rozgrywka w Glorii Victis opiera się przede wszystkim na eksplorowaniu terenu, wykonywaniu zadań i walce z przeciwnikami. Gracz kreuje swego awatara, wybierając jeden z czterech archetypów postaci. Zastosowana mechanika daje sporą swobodę w rozwoju bohatera, gdyż deweloperzy zrezygnowali z tradycyjnego podziału na klasy. Zdobywane punkty rozwoju przeznaczamy wedle uznania, samemu budując odpowiadającą nam profesję.
Ważnym elementem zabawy jest walka. Zastosowany system non-target sprawia, że gracz musi samodzielnie wyprowadzać ataki i unikać trafień przeciwników w odpowiednich momentach. Dostępny arsenał uzbrojenia obejmuje wiele typowych dla średniowiecza broni do walki wręcz (np. miecze, topory) i dystansowej (łuki, kusze itp.), aczkolwiek największe znaczenie ma nie wyposażenie czy statystyki, a umiejętności gracza. Co ciekawe, w produkcji dostępne są również bitwy morskie, w których taranujemy statkiem inne okręty, strzelamy do wrogów z broni pokładowej czy dokonujemy abordażu.
W Glorii Victis pojawił się interesujący system łupów nazwany Partial Loot. Pokonanego przeciwnika można ograbić, jak w wielu innych produkcjach RPG, ale nie traci on całego dobytku, a tylko część wybraną przez zwycięzcę. Dzięki temu gra jest bardziej przyjazna dla mniej doświadczonych osób, a weterani nie gromadzą w ten sposób śmieciowych elementów.
Gloria Victis to także rozbudowany system craftingu, bazujący na prawdziwych średniowiecznych technikach. Gracze muszą przede wszystkim zbierać odpowiednie surowce, które następnie obrabiają w warsztatach u różnych rzemieślników. Sprawia to, że wytwarzanie wyposażenia uzależnione jest chociażby od naszych znajomości, pozwalających uzyskać dostęp do potrzebnego źródła surowców. System ten napędza również ekonomię gry, gdyż wszystkie przedmioty nie pojawiają się znikąd, lecz są tworzone przez samych graczy.
W grze znajduje się rozbudowany system budowania. Na posiadanych ziemiach można wznosić mniejsze i większe budynki, a nawet całe miasta. Dają one dostęp do warsztatów rzemieślniczych i magazynów, umożliwiają nawiązywanie stosunków handlowych czy zakładanie punktów wydobywania surowców.
Gloria Victis to gra MMORPG, więc siłą rzeczy zabawa odbywa się tylko w multiplayerze. Podstawowym trybem jest PvP, odbywający się w całym świecie produkcji, z pominięciem kilku bezpiecznych stref. Chętni mogą toczyć zwykłe pojedynki, walczyć na arenach czy brać udział w bitwach o terytoria. Oczywiście w trakcie zabawy istnieje możliwość zakładania i dołączania do gildii oraz tworzenia drużyn awanturników. Dodatkowo przywódcy organizacji mogą tworzyć własne mocarstwa i nadawać ziemie lennikom. Ponadto dostępny jest tryb PvE, czyli zmagania ze sztuczną inteligencją. Da się np. polować na dzikie zwierzęta czy być utrapieniem dla lokalnych bandytów.
Pod względem technicznym Gloria Victis na PC bazuje na silniku Unity 3D (wcześniejsza wersja gry – Ether Fields opierała się na autorskim silniku Barok). Przekłada się to na atrakcyjną, obfitującą w detale oprawę wizualną. W grze występuje system dynamicznej pogody, cykl dobowy, a nawet pory roku. Atutem produkcji jest także ścieżka dźwiękowa utrzymana w stylu średniowiecznych kompozycji muzycznych.
WYMAGANIA SYSTEMOWE
Windows
Minimalne:
System operacyjny: Windows 7 Sp. 64-bit
Procesor: Intel Core i3 or AMD Athlon II X4 with at least 2,7 GHz
Pamięć: 4 GB RAM
Karta graficzna: GeForce GeForce GT 740, Radeon HD 7750 - at least 1GB GPU memory
DirectX: Wersja 11
Sieć: Szerokopasmowe połączenie internetowe
Miejsce na dysku: 15 GB dostępnej przestrzeni
Dodatkowe uwagi: Game requirements may change in time (optimization).
Zalecane:
System operacyjny: Windows 7 64-bit
Procesor: Intel Core i5 or AMD Phenom II X4 with at least 3.2 GHz
Pamięć: 6 GB RAM
Karta graficzna: GeForce GTX 760, Radeon HD 7950 - at least 2GB GPU memory
DirectX: Wersja 11
Sieć: Szerokopasmowe połączenie internetowe
Miejsce na dysku: 15 GB dostępnej przestrzeni
Dodatkowe uwagi: Game requirements may change in time (optimization).
PRODUKT CYFROWY, NIE PODLEGA ZWROTOWI Art. 38 & 13 USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.